آ
-
آذری، غلامرضا
بررسی مقایسهای ارزش های دینی در سینما دهه 60 و80 ایران [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 161-184]
ا
-
احمدی، علی
مقایسه هوش هیجانی در بین سردبیران رسانههای پایبند و غیر پایبند به قانون مطبوعات [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 19-47]
-
اصلان زاده، فاطمه
منابع کسب خبر اساتید دانشگاههای 5 شهر(.اراک، رشت، سنندج، شیراز و مشهد).و تهران [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 11-44]
-
اصلان زاده، مهدی
ناسازهی نوسازی و مشروطه در تجربهی ایرانی: بررسی سیاستهای نوسازی آمرانهی رضا شاه (با تاکید بر مطبوعات آن دوره) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 101-130]
-
افروز، احمد
مطالعه تاثیر جنسیت در شکل گیری معنای پیام در فرآیند ارتباطات [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 67-78]
-
البرزی، علی
سیاستهای جدید جمعیتی در بخش اجتماعی مطبوعات (تحلیل محتوای سه روزنامه کثیرالانتشار کشور) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 61-82]
-
امینی، پرویز
نشانه های معرفتی و جامعه شناختیِ جدایی نادر از سیمین [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 141-160]
-
انصاری مهابادیان، محمد
بررسی رابطه بین پیامهای آموزشی مدیریت مصرف آب با الگوی بهینه مصرف آب در بین زنان خانهدار تهران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 203-228]
ب
-
بابایی، محمد
تأثیر برنامه های سیما بر مشارکت مردم در راهپیمایی های سراسری (مورد مطالعه: راهپیمایی 22بهمن) [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 79-120]
-
باقری بنجار، عبدالرضا
رابطه بین مصرف اینترنت و احساس امنیت اجتماعی در بین دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 167-202]
-
بدیعی دزفولی، مینو
بررسی نقش مطبوعات در توسعه پایدار کشور [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 81-112]
-
برزگری، سید علیرضا
نقش نورپردازی صحنه در اقناع مخاطبان در تئاتر [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 137-166]
-
بیک بابایی، بهروز
تأثیر زبان در ارتباطات میان فرهنگی (با تأکید بر جایگاه فرهنگی امیر علیشیر نوایی در ترکی غربی و ملیگرایی نوایی) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 137-150]
-
بیگی، مجید
معناشناسی تاریخی واژه «نجس» در قرآن و تحلیل تأثیر آن برفرآیند ارتباطات اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 185-204]
پ
-
پاک نهاد، محمد
خبر رسانی از آینده در شاهنامه بر پایۀ فال و تفأل [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 45-68]
ت
-
تاجیک اسماعیلی، سمیه
نقش شبکه های اجتماعی در برندسازی خبرگزاری ایرنا [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 47-78]
-
تاجیک اسماعیلی، سمیه
نقش نورپردازی صحنه در اقناع مخاطبان در تئاتر [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 137-166]
-
توکلی نیا، هوشنگ
نقش فرهنگ وقف در شکل گیری شهرهای اسلامی (با نگاهی به مرمت و توسعه بافتهای فرسوده اوقافی) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 143-159]
ح
-
حاج حسینی، محمد
بررسی مقایسهای ارزش های دینی در سینما دهه 60 و80 ایران [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 161-184]
-
حسام الدین، خلعتبری لیماکی
معناشناسی تاریخی واژه «نجس» در قرآن و تحلیل تأثیر آن برفرآیند ارتباطات اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 185-204]
-
حسن زاده، رمضان
مقایسه هوش هیجانی در بین سردبیران رسانههای پایبند و غیر پایبند به قانون مطبوعات [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 19-47]
-
حق پرست، محمد اسماعیل
بازنمایی سبک زندگی درشبکه های رادیوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعات موردی برنامه های شبکه تهران ) [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 121-140]
د
-
دادگران، سید محمد
بررسی نقش مطبوعات در توسعه پایدار کشور [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 81-112]
-
دانایی، ابوالفضل
مطالعه تاثیر جنسیت در شکل گیری معنای پیام در فرآیند ارتباطات [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 67-78]
-
دهقان، حسین
بررسی رابطه میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی با روابط اجتماعی دانشآموزان [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 109-136]
ر
-
رجبی، مهدیه
تیپولوژی هویتی از منظر آیت الله خامنه ای [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 79-99]
-
رهبر، عباسعلی
تیپولوژی هویتی از منظر آیت الله خامنه ای [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 79-99]
-
رهنمائی، حسین
شناسایی تکنیکهای تبلیغی عرفانوارههای نوظهور (تحلیل محتوای وبسایتهای اینترنتی تبلیغی فرقههای با منشاء هندی) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 69-108]
س
-
سرابی، سعید
مقایسۀ نحوۀ پوشش اخبار دوازدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری ایران در وبسایتهای پرستیوی و بیبیسی انگلیسی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 21-58]
-
سرپرست سادات، سیدابراهیم
نشانه های معرفتی و جامعه شناختیِ جدایی نادر از سیمین [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 141-160]
-
سعیدی، رحمان
جایگاه کرامت انسانی در روابط عمومی اسلامی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 151-162]
ص
-
صادقی، جواد
مقایسۀ نحوۀ پوشش اخبار دوازدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری ایران در وبسایتهای پرستیوی و بیبیسی انگلیسی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 21-58]
-
صدقی، محمد
نقش محبّت در اصلاح ارتباطات اجتماعی ( از منظر قرآن و روایات ) [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 205-220]
ط
-
طاهری پور، زهرا
ارتباطات میان فردی در سیره امام سجاد (ع) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 131-141]
ع
-
عباداتی، نرجس
بررسی عوامل موثر بر چارچوب پوشش خبری در رسانه ملی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 113-136]
-
عباسی (اشقلی)، مجید
نقش رسانهها در توسعه هنجارهای حقوق بشر در عصر جهانیشدن [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 49-66]
ف
-
فروغی، مریم
رابطه بین مصرف اینترنت و احساس امنیت اجتماعی در بین دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 167-202]
ک
-
کربلائی پازوکی، علی
نقش محبّت در اصلاح ارتباطات اجتماعی ( از منظر قرآن و روایات ) [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 205-220]
-
کریم وند، فاطمه
بازنمایی سبک زندگی درشبکه های رادیوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعات موردی برنامه های شبکه تهران ) [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 121-140]
-
کریمی مهر، فائزه
الزامات اخلاقی در برندسازی برنامههای تلویزیونی سلامتمحور [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 161-182]
-
کیا، علی اصغر
نقش فناوری اطلاعات(IT) در بهبود عملکرد روابط عمومی از دیدگاه مدیران و کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 163-188]
ل
-
لطیفی، غلامرضا
نقش فرهنگ وقف در شکل گیری شهرهای اسلامی (با نگاهی به مرمت و توسعه بافتهای فرسوده اوقافی) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 143-159]
م
-
مروت، برزو
بررسی رابطه میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی با روابط اجتماعی دانشآموزان [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 109-136]
-
مسعودی، امید علی
پژوهشی برای تبیین تعریف خبر در روزنامه نگاری [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 37-46]
-
مشفق، محمود
سیاستهای جدید جمعیتی در بخش اجتماعی مطبوعات (تحلیل محتوای سه روزنامه کثیرالانتشار کشور) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 61-82]
-
معتمدنژاد، رویا
وظایف دولت ها در عرصۀ تکنولوژیهای دیجیتال: از دولت انحصارطلب تا دولت رگولاتور [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 9-36]
-
معتمدنژاد، رویا
نقش مطبوعات آزاد در تقویت قانونمداری: از قضیه «بنالا» تا اعلامیه «آکرا» یونسکو [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 11-20]
-
معتمدنژاد، رویا
ضرورت تضمین تکثر رسانهای در عصر دیجیتال (و وظایف مثبت دولت ها در این زمینه) [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 7-18]
-
مقدر، مهدی
نقش شبکه های اجتماعی در برندسازی خبرگزاری ایرنا [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 47-78]
-
مهدوی، امید
نقش فناوری اطلاعات(IT) در بهبود عملکرد روابط عمومی از دیدگاه مدیران و کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 163-188]
-
مهرعلی، محمد ملک
تأثیر برنامه های سیما بر مشارکت مردم در راهپیمایی های سراسری (مورد مطالعه: راهپیمایی 22بهمن) [دوره 7، شماره 28، 1397، صفحه 79-120]
ن
-
نقیب السادات، سیدرضا
شناسایی تکنیکهای تبلیغی عرفانوارههای نوظهور (تحلیل محتوای وبسایتهای اینترنتی تبلیغی فرقههای با منشاء هندی) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 69-108]
-
نقیب السادات، سیدرضا
الزامات اخلاقی در برندسازی برنامههای تلویزیونی سلامتمحور [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 161-182]
-
نوروزی فیروز، رسول
نقش رسانهها در توسعه هنجارهای حقوق بشر در عصر جهانیشدن [دوره 7، شماره 27، 1397، صفحه 49-66]
ی
-
یعقوبی عزیزی، مرتضی
مقایسۀ نحوۀ پوشش اخبار دوازدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری ایران در وبسایتهای پرستیوی و بیبیسی انگلیسی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 21-58]
-
یکتا، مهدیه
شناسایی تکنیکهای تبلیغی عرفانوارههای نوظهور (تحلیل محتوای وبسایتهای اینترنتی تبلیغی فرقههای با منشاء هندی) [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 69-108]
-
یمینی، محمد
رابطه بین مصرف اینترنت و احساس امنیت اجتماعی در بین دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان) [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 167-202]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد